«Երբ որոշ երկրներ փորձեցին «Զանգեզուրի միջանցք» ստեղծելու պատրվակով Նախիջևանը կապել Ադրբեջանի հետ Հայաստանի տարածքով, որը, ըստ էության, կնշանակեր մասնատում և դեպի Եվրոպա իրանական միջանցքի փակում, Իրանը վճռականորեն դեմ արտահայտվեց այդ ծրագրին և խափանեց դրա իրականացումը»,- ասել է Իրանի գերագույն առաջնորդի միջազգային հարցերով խորհրդական Ալի Աքբար Վելայաթին։                
 

Երկուսի երազանքն էլ Նախիջևանի հզորացումն է

Երկուսի երազանքն էլ Նախիջևանի հզորացումն է
06.05.2025 | 11:02

Եվրասիական միջազգային գիտավերլուծական ամսագրի 2024 թվականի 4-րդ համարում ադրբեջանցի մի հասանով կոչեցյալ ահա թե ինչ է գրել:

«Նախիջևան-Զանգեզուր-Մինջիվան երկաթուղային գծի վերականգնումը էական ազդեցություն կունենա ինքնավար հանրապետության շրջափակման վերացման, ինքնավար հանրապետության ներսում բեռնափոխադրումների արժեքի կրճատման, արտաքին առևտրի շուկաների և հարևան երկրների հետ տրանսպորտային կապերի ընդլայնման վրա։

2020 թվականի նոյեմբերի 10-ի կառավարության որոշման համաձայն՝ Զանգելան-Նախիջևան երկաթուղային գծի վերականգնումը թույլ կտա տարածաշրջանին դառնալ միջազգային տրանսպորտային միջանցք։

Դրանով իսկ կարևոր էներգետիկ և տրանսպորտային միջանցքներին մոտիկությունը, մասնավորապես, Զանգեզուրի միջանցքի միջոցով «Միջին միջանցքի» հետ լոգիստիկ կապերը կստեղծեն մրցակցային զբոսաշրջային ներուժ, արտահանմանն ուղղված արտադրության զարգացման հեռանկարներ, օտարերկրյա ներդրումների ներգրավում և արտաքին առևտրի զարգացում:

Դուք որևէ տարբերություն գտնու՞մ եք Հայաստանի Հանրապետության ՔՊ վարչախմբի ղեկավարի և այդ ազերի կեղծ գիտական աշխատողի ցանկությունների միջև:

Երկուսի երազանքը Նախիջևանի հզորացումն է, պարզապես մեկը դա անում է անթաքույց, իսկ մյուսը խաղաղության կեղծ օրակարգի շրջանակում:

Հրայր ԿԱՄԵՆԴԱՏՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1958

Մեկնաբանություններ